duminică, 24 ianuarie 2010

Zâmbesc şi plâng.

faptul că iubesc un tip minunat, dar care are pe cineva.
faptul că am nişte prietene unice, dar ne desparte o cale lungă.
faptul că trăiesc şi azi, dar nu ştiu ce se va întâmpla mâine.
faptul că l-am descoperit pe Debussy, dar l-am descoperit doar prin intermediul unui film.
faptul că am o familie bună, dar care nu ţine cont de părerea mea de obicei.
faptul că anul ăsta vin în ţara asta trupe minunate, dar nu voi putea să ajung la toate concertele.
faptul că e un an nou, dar viaţa mea e la fel de nasoală.
faptul că ştiu să înjur, dar nu îmi foloseşte la nimic bun.
faptul că îl iubesc pe Edward Cullen, dar acesta nici măcar nu există.
faptul că îl ador pe Bob, dar care e doar o broască verde şi puturoasă.
faptul că învăţ şi iau note bune, dar nu am timp pentru mine şi prietenii mei.
faptul că mă străduiesc să fac totul bine, dar îmi sunt interzise anumite lucruri.
faptul că ajut pe toată lumea, dar nu mă ajut pe mine.
faptul că am în jurul meu atâţia oameni, dar majoritatea sunt falşi.
faptul că iubesc zăpada, dar aceasta durează foarte puţin.
faptul că mă încred repede în oameni, dar aceştia mă trădează imediat.
faptul că Youtube există, dar nu găsesc tot ce am nevoie pe el.
faptul că sunt un copil, dar cresc prea repede şi nu mă pot bucura de libertate.
faptul că natura e atât de frumoasă, dar eu nu pot să o savurez atât cât mi-aş dori.
faptul că am o mamă bună, dar care nu mă înţelege înde-ajuns.
faptul că iubesc japonezii, dar e prea departe ţara ca să o vizitez în curând.
faptul că merg la munte, dar merg la Predeal.
faptul că ascult muzică buni, dar muzicienii pe care îi ador sunt morţi (nu toţi.)
faptul că trăiesc într-o ţară frumoasă, dar care e ocupată de prea mulţi proşti.
faptul că am blog, dar nu îl vizitează prea mulţi.
faptul că ştiu să zâmbesc, dar nu mă ajută la nimic atunci când plâng.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu