duminică, 24 ianuarie 2010

Prima mea campanie. Hai, ofticaţi-vă.

Preţuieşte-mi viaţa! O campanie realizată împotriva ălora care iubesc spam-ul.
Dacă tot vă treziţi ca rahatul în pempărs, încercaţi să evitaţi blog-ul meu dacă sunteţi: manelist/ă, cocalar/ă, piţiponc/piţipoancă sau orice are legătură cu o viaţă de căcat precum cei menţionaţi anterior. Nu comentaţi doar ca să vă credeţi intelectuali.

Dacă sunteţi de acord şi susţineţi campania, vizitaţi blog-ul meu în zilele ce urmează pentru a face rost de sigla campaniei.

De ce să mă susţii? Pentru că ţara e plină de prea mult rahat şi deja începe să miroasă urât. Ajută-mă să curăţ un colţ din lumea virtuală, un colţ restricţionat pentru toţi cei care cred că viaţa se rezumă la sex, bani, faimă şi gagici. Îţi convine o ţară maro?

Mai multe informaţii în zilele care urmează.
EDIT:
Pretuieste-mi viata!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu