duminică, 24 ianuarie 2010

Debussy


Debussy - se rezumă la tot ce înseamnă fineţe, eleganţă, clasic, dragoste, rafinament. O reţetă bună de urmat în muzica clasică, un exemplu pentru cei mai prăpădiţi cântăreţi de la noi care se autointitulează "vedete" alias "VIP-uri".
Spre ruşinea mea, am descoperit această muzică acum foarte puţin timp, prin intermediul super-aşteptatului film Twilight, unde apare la un moment dat o bucată din Clair de Lune, de Debussy.
Sunt curioasă, sunt nu ştiu cum, dar da, m-am băgat să caut pă net, pă Gugăl "Debussy". Mă bag pă Iutub şi încep şi ascult.
Mda, acum e momentul adevărului. Ascult Debussy numai ca să mă relaxez, să uit puţin de tot ce mă înconjoară.
Cel mai mult îmi place această melodie:





Oo,da, şi superba Clair de Lune, dar pe aia o puteţi căuta şi singuri.
Sper.
Cred.
Eeh, mă rog. Cred că o să mai scriu post-uri de genul.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu